Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kínai autógyártó

Tiszóczi Roland hvg360

A szemünk előtt zajlik az európai autóipar agóniája, hatalmas leépítések jönnek

A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.

Mire készüljenek a nyári munkát vállaló diákok? – Kasszakulcs

Mire készüljenek a nyári munkát vállaló diákok? – Kasszakulcs

XIV. Leó pápa: Fegyverezzük le a kommunikációt, fegyverezzük le a világot

XIV. Leó pápa: Fegyverezzük le a kommunikációt, fegyverezzük le a világot

A Tisza azonnali hatállyal visszahívatná a BKV-vezért

A Tisza azonnali hatállyal visszahívatná a BKV-vezért

Kíváncsi, hol tart az autóipar? Májusban választ kaphat rá!

Kíváncsi, hol tart az autóipar? Májusban választ kaphat rá!

Die Welt-beszámoló: a magyar–ukrán kémügynek egyetlen olvasata van

Die Welt-beszámoló: a magyar–ukrán kémügynek egyetlen olvasata van

Újabb kínai autómárka jön Magyarországra

Újabb kínai autómárka jön Magyarországra

OKSZ: az árrésstop miatt senki nem fog heti egy tubus fogkrém helyett kettőt használni

OKSZ: az árrésstop miatt senki nem fog heti egy tubus fogkrém helyett kettőt használni

Szakértő az ukrán–magyar kémbalhéról: Zavarba-, sőt, kétségbeejtő Szijjártó Péter reakciója

Szakértő az ukrán–magyar kémbalhéról: Zavarba-, sőt, kétségbeejtő Szijjártó Péter reakciója

Dévényi István: Gyurcsány Ferenc, a háromszoros tolvaj

Dévényi István: Gyurcsány Ferenc, a háromszoros tolvaj

A címlapról ajánljuk